Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24354

Titolo: Основні елементи програми мерчандайзингу
Titoli alternativi: Main elements of the merchandiseing program
Autori: Пушкаренко, Віталій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Pyshkarenko, Vitaliy
Burlitska, Oxana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пушкаренко В. Основні елементи програми мерчандайзингу / Пушкаренко Віталій, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 33–34.
Bibliographic description (International): Pyshkarenko V., Burlitska O. (2017) Osnovni elementy prohramy merchandaizynhu [Main elements of the merchandiseing program]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 20-dic-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Editore: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 33-34
Start page: 33
End page: 34
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24354
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.