กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24354

ชื่อเรื่อง: Основні елементи програми мерчандайзингу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Main elements of the merchandiseing program
ผู้แต่ง: Пушкаренко, Віталій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Pyshkarenko, Vitaliy
Burlitska, Oxana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пушкаренко В. Основні елементи програми мерчандайзингу / Пушкаренко Віталій, Бурліцька Оксана // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 33–34.
Bibliographic description (International): Pyshkarenko V., Burlitska O. (2017) Osnovni elementy prohramy merchandaizynhu [Main elements of the merchandiseing program]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 20-ธัน-2017
Date of entry: 31-มีน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 33-34
Start page: 33
End page: 34
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24354
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2017_Pyshkarenko_V-Main_elements_of_the_33-34.pdf481,73 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Pyshkarenko_V-Main_elements_of_the_33-34.djvu19,94 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Pyshkarenko_V-Main_elements_of_the_33-34__COVER.png288,01 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น