Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24419

Назва: Бренд-консалтинг як феномен
Інші назви: Brand consulting as a phenomenon
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Сямро, Мирон
Shpylyk, Svitlana
Syamro, Myron
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Бренд-консалтинг як феномен / Шпилик Світлана, Сямро Мирон // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 165–167.
Bibliographic description: Shpylyk S., Syamro M. (2017) Brend-konsaltinh iak fenomen [Brand consulting as a phenomenon]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 165-167 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 165-167
Початкова сторінка: 165
Кінцева сторінка: 167
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24419
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.