Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія : [27] Αρχική σελίδα συλλογής

Logo

Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу тенденцій розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій. Розглянуто маркетингові особливості розвитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах трансформацій економіки. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.

Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія

Зміст


1
3
4
6
30
40
55
79
93
106
117
133
149
157
165
173
185
195
205
215
234
250
275
289
 
303
304

Content


1
3
4
6
30
40
55
79
93
106
117
133
149
157
165
173
185
195
205
215
234
250
275
289
303
304

Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2017. – 303 с.

Browse
Εγγραφείτε σε αυτήν τη συλλογή για να λαμβάνετε καθημερινά ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για νέες προσθήκες RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 27 of 27
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Збутова діяльність підприємства: аналіз ефективностіЗагородна, О. М.; Спільник, І. В.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Маркетинговий аудит електронних ресурсів підприємстваГоляш, І. Д.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Практичні аспекти реформи державних (публічних) закупівель в УкраїніГалущак, М. П.; Галущак, О. Я.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Передмова-
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналомБакуліна, Н. М.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Концептуальні підходи до управління державною власністю в умовах соціально орієнтованої економікиШкільняк, М. М.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Для заміток-
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Мерчандайзинг як інструмент утримання покупцяБурліцька, Оксана Петрівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Видавнича сторінка-
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Аналіз в управлінні збутовою політикою підприємстваФедорович, Роман Володимирович
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Форми кооперованих зв’язків підприємств у сучасних соціально-економічних умовах розвитку УкраїниФеш, М. С.; Запорожан, Л. П.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Оптимізація тактичного плану ланцюга поставок машинобудівної продукціїФалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Особливості реалізації маркетингової компоненти стратегічного управління розвитком підприємств машинобудуванняФроленко, О. М.; Фроленко, Роман Володимирович
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Стратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Освітні заклади як особливі суб’єкти інноваційного розвитку суспільстваСеменюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Оцінка результатів макросередовища та ділової активності підприємствТимошик, Наталія Степанівна; Химич, Ірина Григорівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Зміст-
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукціїСерединська, Віра Миколаївна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Україна-євросоюз: імплементація європейської системи технічного регулювання, труднощі розвитку та нові викликиПижик, О. А.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Деякі аспекти міжнародної інтеграції УкраїниКрамар, Ірина Юріївна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегіїОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, С. О.
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Основи стратегічного управління: аналіз методологічних підходів до розвитку промислових підприємствМариненко, Наталія Юріївна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Моніторинг ринку автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Редакційні сторінки-
Article21-Φεβ-20179-Ιου-2017Роль та необхідність застосування бенчмаркінгу в системі бухгалтерського облікуКравчук, Н. В.; Білоус, О. С.
BookΜαρ-201730-Μαρ-2017Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юріївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 27 of 27