Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія : [27] Kollektsiooni koduleht Vaata statistikat

Logo

Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу тенденцій розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій. Розглянуто маркетингові особливості розвитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах трансформацій економіки. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.

Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія

Зміст


1
3
4
6
30
40
55
79
93
106
117
133
149
157
165
173
185
195
205
215
234
250
275
289
 
303
304

Content


1
3
4
6
30
40
55
79
93
106
117
133
149
157
165
173
185
195
205
215
234
250
275
289
303
304

Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2017. – 303 с.

Lehitse
Telli selle kollektsiooni meilitsi teavitud uuemate sisestuste kohta RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Kollektsioon'id dokumendid (Sorditud Lisamisaasta selles Langevalt reas): 1 27le 27-st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article21-vee-20179-juu-2017Збутова діяльність підприємства: аналіз ефективностіЗагородна, О. М.; Спільник, І. В.
Article21-vee-20179-juu-2017Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article21-vee-20179-juu-2017Маркетинговий аудит електронних ресурсів підприємстваГоляш, І. Д.
Article21-vee-20179-juu-2017Практичні аспекти реформи державних (публічних) закупівель в УкраїніГалущак, М. П.; Галущак, О. Я.
Article21-vee-20179-juu-2017Передмова-
Article21-vee-20179-juu-2017Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналомБакуліна, Н. М.
Article21-vee-20179-juu-2017Концептуальні підходи до управління державною власністю в умовах соціально орієнтованої економікиШкільняк, М. М.
Article21-vee-20179-juu-2017Для заміток-
Article21-vee-20179-juu-2017Мерчандайзинг як інструмент утримання покупцяБурліцька, Оксана Петрівна
Article21-vee-20179-juu-2017Видавнича сторінка-
Article21-vee-20179-juu-2017Аналіз в управлінні збутовою політикою підприємстваФедорович, Роман Володимирович
Article21-vee-20179-juu-2017Форми кооперованих зв’язків підприємств у сучасних соціально-економічних умовах розвитку УкраїниФеш, М. С.; Запорожан, Л. П.
Article21-vee-20179-juu-2017Оптимізація тактичного плану ланцюга поставок машинобудівної продукціїФалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна
Article21-vee-20179-juu-2017Особливості реалізації маркетингової компоненти стратегічного управління розвитком підприємств машинобудуванняФроленко, О. М.; Фроленко, Роман Володимирович
Article21-vee-20179-juu-2017Стратегічне програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article21-vee-20179-juu-2017Освітні заклади як особливі суб’єкти інноваційного розвитку суспільстваСеменюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна
Article21-vee-20179-juu-2017Оцінка результатів макросередовища та ділової активності підприємствТимошик, Наталія Степанівна; Химич, Ірина Григорівна
Article21-vee-20179-juu-2017Зміст-
Article21-vee-20179-juu-2017Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукціїСерединська, Віра Миколаївна
Article21-vee-20179-juu-2017Україна-євросоюз: імплементація європейської системи технічного регулювання, труднощі розвитку та нові викликиПижик, О. А.
Article21-vee-20179-juu-2017Деякі аспекти міжнародної інтеграції УкраїниКрамар, Ірина Юріївна
Article21-vee-20179-juu-2017Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегіїОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, С. О.
Article21-vee-20179-juu-2017Основи стратегічного управління: аналіз методологічних підходів до розвитку промислових підприємствМариненко, Наталія Юріївна
Article21-vee-20179-juu-2017Моніторинг ринку автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна
Article21-vee-20179-juu-2017Редакційні сторінки-
Article21-vee-20179-juu-2017Роль та необхідність застосування бенчмаркінгу в системі бухгалтерського облікуКравчук, Н. В.; Білоус, О. С.
Bookmär-201730-mär-2017Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юріївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
Kollektsioon'id dokumendid (Sorditud Lisamisaasta selles Langevalt reas): 1 27le 27-st