Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21031

Назва: Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукції
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Бібліографічний опис: Серединська В. М. Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукції / Серединська В. М. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 195–204.
Bibliographic description: Seredinska V. M. (2017) Metod sum v analizi konkurentospromozhnosti produktsii. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 195-204 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Журнал/збірник: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Дата публікації: 21-лют-2017
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 195-204
Початкова сторінка: 195
Кінцева сторінка: 204
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21031
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Буркинский А.В. Конкурентоспособность продукции предприятия / А.В.Буркинский, Е.В.Лазарева, И.Н.Агеева – Одесса: ИПРЭЭИ НАН Украины. — 2002. -132с.
2. Фатхутдінов Р.А. Конкурентоспроможність:економіка, стратегія, управління./ Р.А. Фатхутдінов – М.:ИНФРА – М. 2000. – 132 с.
3. Данько Т.П. Управління маркетингом: Підручник. Вид. 2-ге, перероб. і доп./ Т.П. Данько. – М.:Инфра, - 2001. – 334с.
References: 1. Burkinskii A.V. Konkurentosposobnost produktsii predpriiatiia, A.V.Burkinskii, E.V.Lazareva, I.N.Aheeva – Odessa: IPREEI NAN Ukrainy, 2002. -132p.
2. Fatkhutdinov R.A. Konkurentospromozhnist:ekonomika, stratehiia, upravlinnia./ R.A. Fatkhutdinov – M.:YNFRA – M. 2000, 132 p.
3. Danko T.P. Upravlinnia marketynhom: Pidruchnyk. Vyd. 2-he, pererob. i dop./ T.P. Danko, M.:Ynfra, 2001, 334p.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.