Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21027

Назва: Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, С. О.
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. А. Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії / Оксентюк Б. А., Оксентюк С. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 157–164.
Bibliographic description: Oksentiuk B. A., Oksentiuk S. O. (2017) Stadiia zrilosti u zhyttievomu tsykli tovaru ta yii osnovni stratehii. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 157-164 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Журнал/збірник: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Дата публікації: 21-лют-2017
Дата внесення: 9-чер-2017
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Кількість сторінок: 8
Діапазон сторінок: 157-164
Початкова сторінка: 157
Кінцева сторінка: 164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21027
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Koehler W. Closed and Open Systems in the Place of Values in the World of Fact. – N.Y.: Liverwright, 1938.
2. Кардаш В Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
4. Куденко Н В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с.
References: 1. Koehler W. Closed and Open Systems in the Place of Values in the World of Fact, N.Y., Liverwright, 1938.
2. Kardash V Ya. Marketynhova tovarna polityka: Pidruchnyk, K., KNEU, 2001, 240 p.
3. Harkavenko S. S. Marketynh. Pidruchnyk, K., Libra, 2002, 712 p.
4. Kudenko N V. Marketynhovi stratehii firmy: monograph, K., KNEU, 2002, 245 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.