Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21027

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorОксентюк, С. О.
dc.date.accessioned2017-06-09T10:45:36Z-
dc.date.available2017-06-09T10:45:36Z-
dc.date.created2017-02-21
dc.date.issued2017-02-21
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії / Оксентюк Б. А., Оксентюк С. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 157–164.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21027-
dc.format.extent157-164
dc.language.isouk
dc.publisherФО-П Шпак В. Б
dc.publisherFO-P Shpak V. B
dc.relation.ispartofТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.titleСтадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.format.pages8
dc.relation.references1. Koehler W. Closed and Open Systems in the Place of Values in the World of Fact. – N.Y.: Liverwright, 1938.
dc.relation.references2. Кардаш В Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.
dc.relation.references3. Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
dc.relation.references4. Куденко Н В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с.
dc.relation.referencesen1. Koehler W. Closed and Open Systems in the Place of Values in the World of Fact, N.Y., Liverwright, 1938.
dc.relation.referencesen2. Kardash V Ya. Marketynhova tovarna polityka: Pidruchnyk, K., KNEU, 2001, 240 p.
dc.relation.referencesen3. Harkavenko S. S. Marketynh. Pidruchnyk, K., Libra, 2002, 712 p.
dc.relation.referencesen4. Kudenko N V. Marketynhovi stratehii firmy: monograph, K., KNEU, 2002, 245 p.
dc.identifier.citationenOksentiuk B. A., Oksentiuk S. O. (2017) Stadiia zrilosti u zhyttievomu tsykli tovaru ta yii osnovni stratehii. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 157-164 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.citation.spage157
dc.citation.epage164
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.