Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21027

Tittel: Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, С. О.
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Стадія зрілості у життєвому циклі товару та її основні стратегії / Оксентюк Б. А., Оксентюк С. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 157–164.
Bibliographic description (International): Oksentiuk B. A., Oksentiuk S. O. (2017) Stadiia zrilosti u zhyttievomu tsykli tovaru ta yii osnovni stratehii. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 157-164 [in Ukrainian].
Is part of: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Journal/Collection: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Utgivelsesdato: 21-feb-2017
Date of entry: 9-jun-2017
Forlag: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Number of pages: 8
Page range: 157-164
Start page: 157
End page: 164
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21027
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
References (Ukraine): 1. Koehler W. Closed and Open Systems in the Place of Values in the World of Fact. – N.Y.: Liverwright, 1938.
2. Кардаш В Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001. – 240 с.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг. Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
4. Куденко Н В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с.
References (International): 1. Koehler W. Closed and Open Systems in the Place of Values in the World of Fact, N.Y., Liverwright, 1938.
2. Kardash V Ya. Marketynhova tovarna polityka: Pidruchnyk, K., KNEU, 2001, 240 p.
3. Harkavenko S. S. Marketynh. Pidruchnyk, K., Libra, 2002, 712 p.
4. Kudenko N V. Marketynhovi stratehii firmy: monograph, K., KNEU, 2002, 245 p.
Content type: Article
Vises i samlingene:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright