Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21042

Назва: Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналом
Автори: Бакуліна, Н. М.
Бібліографічний опис: Бакуліна Н. М. Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналом / Бакуліна Н. М. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 6–29.
Bibliographic description: Bakulina N. M. (2017) Formuvannia kompleksnoi prohramy motyvatsii z metoiu pidvyshchennia rivnia upravlinnia personalom. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 6-29 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Журнал/збірник: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Дата публікації: 21-лют-2017
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Кількість сторінок: 24
Діапазон сторінок: 6-29
Початкова сторінка: 6
Кінцева сторінка: 29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21042
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://newsru.com/arch/finance/14aug2013/scolkovo_print.html
http://www.eric.ed.gov/PDFS/ED407717.pdf
http://www.sae.org/iaqg/organization/cmg.pdf
http://www.ejkm.com
Перелік літератури: 1. Васюк Н. О. Розвиток ключових компетенцій при підготовці керівних кадрів за спеціальністю "державне управління у сфері охорони здоров'я" [Текст] / Н. О. Васюк // Економіка та держава. – 2012. – № 10. – С. 99-102.
2. Васюк Н. О. Шляхи формування компетенцій керівних кадрів для галузі охорони здоров'я [Текст] / Н. О. Васюк // Інвестиції : практика та досвід. – 2012. – № 1. – С. 126-128.
3. Вачевський М. В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції. Монографія [Текст] / М. В. Вачевський. – К. : Професіонал, 2005. – 364 с.
4. Верхоглазенко В. Н. Влияние типа самоопределения управленца на уровень его профессионализма : дис. … канд. психол. наук [Текст] / Верхоглазенко В. Н. – М. : Изд-во РАГС, 2003. – 200 с.
5. Верхоглядова Н. І. Аналіз фінансово-економічної діяльності вищого навчального закладу [Текст] / Н. І. Верхоглядова // Економіка промисловості. – 2004. – № 4. – С.169-175.
6. Веснин В. Р. Практический менеджмент персонала [Текст] / В. Р. Веснин. – М. : Юристъ, 1998. – С. 190.
7. Шекшня С. В. Управление персоналом современной организации: учеб.-практ. пособие [Текст] / С. В. Шекшня. – 5-е изд., перераб. и доп. – М. : Бизнес-школа: Интел-Синтез, 2002. – 368 с.
8. Эксперты «Сколкова» назвали 30 вымирающих профессий [Электронный ресурс]. – Pежим доступа : http://newsru.com/arch/finance/14aug2013/scolkovo_print.html
9. Baker G.Subjective Performance Measures in Optimal Incentive Contracts [Текст] / G.Baker, R.Gibbons, K.J. Murphy // Quarterly Journal of Economics. – 1994. – Vol. 109. –Р. 1125–1156.
10. Bukowitz W.R. The Knowledge Management Fieldbook[Текст] / W.R.Bukowitz, R.L. Williams. – London: Prentice Hall, 1999.
11. Dixon N. M. Common Knowledge: How Companies Thrive By Sharing What They Know [Текст] / N. M. Dixon. − Boston, Massachusetts: Harvard Business School Press, 2000. – 124 p.
12. Draganidis F. Competency-based management: A review of systems and approaches[Текст] / F.Draganidis, G.Mentzas // Information Management &Computer Security. – 2006. – Vol. 14. – Issue 1. – Р. 51–64.
13. Fuller S. Knowledge Management Foundations[Текст] / S.Fuller.–Boston, MA: Butterworth-Heinemann, 2002. – 279 p.
14. Hayes R.H. Strategie planning forward in reverse? [Текст] / R.H.Hayes // Harvard Business Review. – 2005. – Vol. 63. – No. 6. –Р. 111–119.
15. HolmstrцmB. MoralHazardinTeams[Текст] / B. Holmstrцm // BellJournalofEconomics. – 1982. – Vol. 13. – Р. 324–340.
16. HutmacherWalo. Key competencies for Europe [Електроннийресурс] / WaloHutmacher // Report of the Symposium Berne, Switzerland 27-28 March, 1996. – Council for Cultural Co-operation (CDCC) Secondary Education for Europe. – Strasburg, 1997. Режим доступу: http://www.eric.ed.gov/PDFS/ED407717.pdf
17. IAQG. Competence Management Guideline[Електроннийресурс]. – Режимдоступу : http://www.sae.org/iaqg/organization/cmg.pdf
18. Kaplan R. The Balance Scorecard: Translating Strategy into Action [Текст] / R.Kaplan, D.Norton. – Boston: Harvard Business School Press, 1996. – 336 р.
19. Malhorta Y. Knowledge Management and Business Model Innovation[Текст] / Y. Malhorta. –Idea Group Publishing, 2009. – 785 р.
20. McClellandDavid. Testing for competence rather than for «intelligence» [Текст] / DavidMcClelland// American Psychologist. – Volume 28. – Issue 1. – January 1973. – P. 1-14.
21. Oliver G.R. Towards Understanding KM Practices in the Academic Environment: the Shoemaker’s Paradox [Текст] / Gary R. Oliver, Meliha Handzic // Electronic Journal on Knowledge Management, 2003. − Vol. 1. − Issue 2. − P. 139-146. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ejkm.com
References: 1. Vasiuk N. O. Rozvytok kliuchovykh kompetentsii pry pidhotovtsi kerivnykh kadriv za spetsialnistiu "derzhavne upravlinnia u sferi okhorony zdorovia" [Text], N. O. Vasiuk, Ekonomika ta derzhava, 2012, No 10, P. 99-102.
2. Vasiuk N. O. Shliakhy formuvannia kompetentsii kerivnykh kadriv dlia haluzi okhorony zdorovia [Text], N. O. Vasiuk, Investytsii : praktyka ta dosvid, 2012, No 1, P. 126-128.
3. Vachevskyi M. V. Teoretyko-metodychni zasady formuvannia u maibutnikh marketolohiv profesiinoi kompetentsii. monograph [Text], M. V. Vachevskyi, K. : Profesional, 2005, 364 p.
4. Verkhohlazenko V. N. Vliianie tipa samoopredeleniia upravlentsa na uroven eho professionalizma : dis. … kand. psikhol. nauk [Text], Verkhohlazenko V. N, M. : Izd-vo RAHS, 2003, 200 p.
5. Verkhohliadova N. I. Analiz finansovo-ekonomichnoi diialnosti vyshchoho navchalnoho zakladu [Text], N. I. Verkhohliadova, Ekonomika promyslovosti, 2004, No 4, P.169-175.
6. Vesnin V. R. Prakticheskii menedzhment personala [Text], V. R. Vesnin, M. : Iuristie, 1998, P. 190.
7. Shekshnia S. V. Upravlenie personalom sovremennoi orhanizatsii: ucheb.-prakt. posobie [Text], S. V. Shekshnia, 5-e izd., pererab. i dop, M. : Biznes-shkola: Intel-Sintez, 2002, 368 p.
8. Eksperty "Skolkova" nazvali 30 vymiraiushchikh professii [Electronic resource], Pezhim dostupa : http://newsru.com/arch/finance/14aug2013/scolkovo_print.html
9. Baker G.Subjective Performance Measures in Optimal Incentive Contracts [Text], G.Baker, R.Gibbons, K.J. Murphy, Quarterly Journal of Economics, 1994, Vol. 109. –R. 1125–1156.
10. Bukowitz W.R. The Knowledge Management Fieldbook[Text], W.R.Bukowitz, R.L. Williams, London: Prentice Hall, 1999.
11. Dixon N. M. Common Knowledge: How Companies Thrive By Sharing What They Know [Text], N. M. Dixon. − Boston, Massachusetts: Harvard Business School Press, 2000, 124 p.
12. Draganidis F. Competency-based management: A review of systems and approaches[Text], F.Draganidis, G.Mentzas, Information Management &Computer Security, 2006, Vol. 14, Issue 1, R. 51–64.
13. Fuller S. Knowledge Management Foundations[Text], S.Fuller.–Boston, MA: Butterworth-Heinemann, 2002, 279 p.
14. Hayes R.H. Strategie planning forward in reverse? [Text], R.H.Hayes, Harvard Business Review, 2005, Vol. 63, No. 6. –R. 111–119.
15. HolmstrtsmB. MoralHazardinTeams[Text], B. Holmstrtsm, BellJournalofEconomics, 1982, Vol. 13, R. 324–340.
16. HutmacherWalo. Key competencies for Europe [Elektronniiresurs], WaloHutmacher, Report of the Symposium Berne, Switzerland 27-28 March, 1996, Council for Cultural Co-operation (CDCC) Secondary Education for Europe, Strasburg, 1997. Access mode: http://www.eric.ed.gov/PDFS/ED407717.pdf
17. IAQG. Competence Management Guideline[Elektronniiresurs], Rezhimdostupu : http://www.sae.org/iaqg/organization/cmg.pdf
18. Kaplan R. The Balance Scorecard: Translating Strategy into Action [Text], R.Kaplan, D.Norton, Boston: Harvard Business School Press, 1996, 336 r.
19. Malhorta Y. Knowledge Management and Business Model Innovation[Text], Y. Malhorta. –Idea Group Publishing, 2009, 785 r.
20. McClellandDavid. Testing for competence rather than for "intelligence" [Text], DavidMcClelland// American Psychologist, Volume 28, Issue 1, January 1973, P. 1-14.
21. Oliver G.R. Towards Understanding KM Practices in the Academic Environment: the Shoemaker’s Paradox [Text], Gary R. Oliver, Meliha Handzic, Electronic Journal on Knowledge Management, 2003. − Vol. 1. − Issue 2. − P. 139-146. [Electronic resource], Access mode : http://www.ejkm.com
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.