Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Titolo: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Titoli alternativi: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Autori: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Editore: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Parole chiave: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Numero nella collana: Випуск 1 (2);
Abstract: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVisualizza/apri
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.