Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Titel: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Övriga titlar: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Författare: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Utgivningsdatum: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Utgivare: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Nyckelord: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Serie/rapport nr.: Випуск 1 (2);
Sammanfattning: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVisa/Öppna
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!