Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Tytuł: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Inne tytuły: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Authors: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Cytat: Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data wydania: 2009
Date of entry: 18-lis-2012
Wydawca: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Słowa kluczowe: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Seria / Raport nr: Випуск 1 (2);
Abstract: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi