Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Teitl: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Teitlau Eraill: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Awduron: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Dyddiad Cyhoeddi: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Cyhoeddwr: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Allweddeiriau: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
rhif Cyfres/Adroddiad: Випуск 1 (2);
Crynodeb: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFGweld/Agor
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuGweld/Agor
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.