Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Název: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Další názvy: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Autoři: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Datum vydání: 2009
Date of entry: 18-lis-2012
Nakladatel: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Klíčová slova: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Edice/Číslo zprávy: Випуск 1 (2);
Abstrakt: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuZobrazit/otevřít
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.