このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

タイトル: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
その他のタイトル: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
著者: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
発行日: 2009
Date of entry: 18-11月-2012
出版者: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
キーワード: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 1 (2);
抄録: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDF見る/開く
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVu見る/開く
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。