Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Titre: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Autre(s) titre(s): Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Auteur(s): Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Date de publication: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Editeur: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Mots-clés: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Collection/Numéro: Випуск 1 (2);
Résumé: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVoir/Ouvrir
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.