Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Titulua: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Beste titulu batzuk: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Egilea: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Gordailuaren-data: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Argitalpen: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Gako-hitzak: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Zitazioa: Випуск 1 (2);
Laburpena: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuBistaratu/Ireki
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.