Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Título : Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Otros títulos : Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Autor : Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Fecha de publicación : 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Editorial : Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Palabras clave : потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Citación : Випуск 1 (2);
Resumen : Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVisualizar/Abrir
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.