Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Pealkiri: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Teised pealkirjad: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Autor: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Ilmumisaasta: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Kirjastaja: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Märksõnad: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Series/Report no.: Випуск 1 (2);
Kokkuvõte: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVaata/Ava
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVaata/Ava
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.