Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Başlık: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Diğer Başlıklar: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Yazarlar: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Yayın Tarihi: 2009
Date of entry: 18-Kas-2012
Yayıncı: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Anahtar kelimeler: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Seri/Rapor No:: Випуск 1 (2);
Özet: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFGöster/Aç
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuGöster/Aç
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.