Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Title: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Other Titles: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Authors: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Issue Date: 2009
Date of entry: 18-nov-2012
Publisher: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Keywords: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Series/Report no.: Випуск 1 (2);
Abstract: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!