Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Titel: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Sonstige Titel: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Autor(en): Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Erscheinungsdatum: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Herausgeber: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Stichwörter: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Serie/Report Nr.: Випуск 1 (2);
Zusammenfassung: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.