Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Título: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Outros títulos: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Authors: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Bibliographic description (Ukraine): Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Data de edición: 2009
Date of entry: 18-Nov-2012
Editor: Терно-Граф
UDC: 338.27
338.439.63
Palabras chave: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Nº Serie/Informe: Випуск 1 (2);
Resumo: Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFVer/abrir
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuVer/abrir
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados