Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824

Назва: Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Інші назви: Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation
Автори: Жовковська, Тетяна
Zhovkovsjka, Tetyana
Бібліографічний опис: Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 18-лис-2012
Видавництво: Терно-Граф
УДК: 338.27
338.439.63
Теми: потреба
мотивація потреби
попит
споживча поведінка
суспільне виробництво
прогнозування ринку
розвиток підприємств
Серія/номер: Випуск 1 (2);
Короткий огляд (реферат): Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhovkovska.pdf187,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Zhovkovska.djvu84,69 kBDjVuПереглянути/відкрити
Zhovkovska__COVER.png375,43 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.