DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Галицький економічний вісник >

2015 : [57]

Домівка фонду

 
 
або переглянути 

Зібрання цього фонду

Нові матеріали (усі)

Видавництво

Вимоги до матеріалів

Наші автори

Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти

Basic principles of environmental marketing

Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципи

Удосконалення бухобліку чи його стохастичні зміни?

Оцінювання та прогнозування фінансової безпеки бізнес-системи – необхідна послуга аудиторських фірм

Об’єкти обліку затрат у діяльності промислових підприємств

Антикризові інструменти та основні функції антикризового менеджменту

Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управління

Система економічної безпеки держави та рівні її формування: концептуальні аспекти

Продуктивність праці на підприємствах та основні напрями її підвищення

Особливості організації процесу управління соціальною відповідальністю підприємств нафтогазового комплексу

Систематизація і класифікація ризиків у галузях економічної науки

Явище «інтелектуалізації» у діяльності соціально-економічних систем

Упровадження управлінських інновацій на підприємствах харчової промисловості як запорука підвищення їх конкурентоспроможності

Громадське міжвузівське об’єднання кафедр (ліга кафедр) одного навчального спрямування може ефективно сприяти вирішенню багатьох проблем мону

Методичні підходи до сутності міжнародних розрахунків по імпортних та експортних операціях у системі розрахункових відносин України

Ринок хліба і хлібобулочних виробів України: стан і перспективи розвитку

Стан та перспективи розвитку паливно-енергетичного комплексу в Україні

Конкурентоспроможність регіонів України в контексті адаптації національного виробника до умов глобального конкурентного середовища

Особливості законодавчого регулювання державно-приватного партнерства в України

Зміст

Титулка та редакційна сторінка

Редакційна сторінка

Вимоги до матеріалів

Наші автори

Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства

Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств

Інформація в системі маркетингового управління підприємством

Методи визначення конкурентоспроможності

Маркетинг благодійних і волонтерських організацій

Фіскальні ефекти реалізації валютної політики в Україні

Методика оцінки впливу якісних характеристик нерухомого майна на його вартість

Методичні засади обліку вексельних операцій

Специфіка управління системою фінансово-економічної безпеки бізнесу в умовах турбулентності економічних процесів

Методи та інструменти захисту репутації підприємства

Передумови реорганізації виробничої інфраструктури промислового підприємства

Теоретичні аспекти інноваційної стратегії розвитку металургійних підприємств

Розвиток країн у постконфліктних ситуаціях

Трансакційний підхід до аналізу ефективності в інституціональній теорії

Сутність інноваційних програм та їхня типологія

Формування регіональної політики ефективного використання грошових переказів мігрантів

Асоціація «Україна – ЄС» як нова парадигма міжнародних відносин у сфері технічного регулювання

Трансформація національних пріоритетів: гносеологічні та аксіологічні аспекти

Економічний потенціал тернопільщини та можливості його використання

Пружність регіональної соціально-економічної системи: мультидисциплінарний підхід

Основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах

Удосконалення інституційних основ управління регіональним розвитком туризму та рекреації через здійснення управлінням дснс України в тернопільській області функціональної діяльності щодо забезпечення безпеки екосистеми

Соціально-економічний феномен розвитку туризму

Особливості впровадження регіонального маркетингу для реанімації туристичної галузі луганської області

Індустріальна спадщина як ресурс розвитку молодіжного туризму в промислових регіонах

Удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напрям зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації

Інноваційний потенціал регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу: передумови формування та векторність управління

Зміст

Титульна сторінка

 

Стрічки RSS

RSS Feed RSS Feed

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus