Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13115

Назва: Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управління
Інші назви: The analysis of approaches to strategic management process
Автори: Побігун, Сергій
Pobihun, Sergiy
Бібліографічний опис: Побігун С. Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управління / Сергій Побігун // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 48. — № 1. — С. 101-108. — (Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання).
Bibliographic description: Pobihun S. (2015) Analiz pidkhodiv do zdiisnennia protsesu stratehichnoho upravlinnia [The analysis of approaches to strategic management process]. Galician economic bulletin (T.), vol. 48, no 1, pp. 101-108 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 1
Том: 48
Дата публікації: 6-бер-2015
Дата подання: 5-бер-2015
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 338.24.01
Теми: стратегічне управління
стратегія
місія
цілі
процес стратегічного управління
умови функціонування
strategic management
strategy
mission
goals
strategic management process
operating conditions
Діапазон сторінок: 101-108
Початкова сторінка: 101
Кінцева сторінка: 108
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано та досліджено підходи до розуміння терміну «стратегічне управління». Визначено ключові засоби реалізації концепції стратегічного управління за різних умов його реалізації. Відсутність чіткого розуміння процесу здійснення стратегічного управління не дозволяє менеджменту підприємства формувати й реалізовувати ефективну стратегію діяльності. На основі аналізу етапів процесу здійснення стратегічного управління визначено формальні ознаки для оцінювання рівня ефективності стратегічного управління на ключових нафтогазових підприємствах України.
The aapproaches to understanding of the term «strategic management» are analyzed and researched. Key facilities of realization of strategic management conception in different conditions are determined. In current conditions the accents of strategic management have changed from the ordinary achievement of aims and realization of mission to forming such mutual relations of an enterprise with its surrounding; the result of that is the balanced development from the point of view of economic, ecological and social constituents of environment functioning. The lack of the clear understanding of realization process of strategic management and its separate stages does not allow the management of enterprise to form and realize the effective strategy of activity. Thus a strategic management is examined as a certain sequence of executions or stages of process to develop a strategy of enterprise activity in certain operating conditions, where the starting point for effective realization of strategy is a strategic aim, task and priorities. It was found out that there is no effective system in relation to development of strategic aims, tasks and priorities at domestic enterprises. On the basis of stage analysis of realization process of strategic management formal signs are determined for the estimation of efficiency level of strategic management on the key oil and gas enterprises of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13115
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.naftogaz.com
Перелік літератури: 1. Ansoff, Igor. Corporate Strategy [Text] / Іgor Ansoff. – New York: McGraw Hill, 1965. – 241 p.
2. Drucker, Peter F. The Practice of Management [Text] / Peter F. Drucker. – Harper Business; Reissue edition, 2006. – 416 p.
3. Chandler, Alfred D., Jr. Strategy and Structure: Chapters in the History of the American Industrial Enterprise [Text] / Alfred D. Chandler. – Beard Books, 2003. – 480 p.
4. Schendel, D.E. Business Policy or Strategic Management: A Broader View for an Emerging [Text] / D.E. Schendel, K.J. Hatten. – Academy of Managment Proceedings, august. – 1972. – Р.56–57.
5. Higgins, J.M. Organizational Policy and Strategic Management: Textand Cases: 2nded [Text] / J.M. Higgins. – Chicago: The Drydent Press. – 1983. – 237 p.
6. Pearce, J.A. Strategic Management Strategy Formulation and Implementation [2nded] [Text]/ J.A. Pearce, R.B. Robinson. – Homewood, Ill, Richard D. Irwin, 1985 – 1041 p.
7. Ансофф, И.И. Стратегическое управление [Текст] / И.И. Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 519 с.
8. Аристотель. Соч. в 4-х томах [Текст] / Аристотель. – М.: Мысль, 1983. – Т.4. – С.619.
9. Борнер, С. Концепция стратегического менеджмента [Текст] / С. Борнер, Р. Ведер // Проблемы теории и практики управления. – 1992. – №5. – С.90–92.
10. Виханский, О.С. Стратегическое управление: учебник [Текст] / О.С. Виханский. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Гардарики, 1999. – 296 с.
11. Глинн, Дж. Стратегия бизнеса; пер. с англ. [Текст] /Дж. Глинн, В. Маркова, Д. Перкинс; 2-е изд. – Новосибирск: ИЭиОПП СО РАН, Canterbury Business School, 1996. – 71 с.
12. Коно, Т. Стратегия и структура японских предприятий [Текст] / Т. Коно. – М.: Прогресс, 1987. – 384 с.
13. Мескон, М.Х. Основы менеджмента; пер. с англ. [Текст] / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – М.: Дело, 2000. – 704 с.
14 Попов, С.А. Стратегическое управление. 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 4 [Текст] / С.А.Попов. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 344 с.
15. Райан, Б. Стратегический учет для руководителя [Текст] / Б. Райан. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 616 с.
16. Хасси, Д. Стратегия и планирование [Текст] / Д. Хасси. – СПб: Питер, 2002. – 384 c.
17. Шерер, Ф. Структура отраслевых рынков; пер. с англ. [Текст] / Ф. Шерер, Д. Росс. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 698 с.
18. Шершньова, З.Є. Стратегічне управління: підручник [Текст] / З.Є. Шершньова. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
19. Офіційний сайт НАК «Нафтогаз України» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.naftogaz.com
References: 1. Ansoff, Igor. Corporate Strategy [Text], Igor Ansoff, New York: McGraw Hill, 1965, 241 p.
2. Drucker, Peter F. The Practice of Management [Text], Peter F. Drucker, Harper Business; Reissue edition, 2006, 416 p.
3. Chandler, Alfred D., Jr. Strategy and Structure: Chapters in the History of the American Industrial Enterprise [Text], Alfred D. Chandler, Beard Books, 2003, 480 p.
4. Schendel, D.E. Business Policy or Strategic Management: A Broader View for an Emerging [Text], D.E. Schendel, K.J. Hatten, Academy of Managment Proceedings, august, 1972, R.56–57.
5. Higgins, J.M. Organizational Policy and Strategic Management: Textand Cases: 2nded [Text], J.M. Higgins, Chicago: The Drydent Press, 1983, 237 p.
6. Pearce, J.A. Strategic Management Strategy Formulation and Implementation [2nded] [Text]/ J.A. Pearce, R.B. Robinson, Homewood, Ill, Richard D. Irwin, 1985 – 1041 p.
7. Ansoff, I.I. Stratehicheskoe upravlenie [Text], I.I. Ansoff, M., Ekonomika, 1989, 519 p.
8. Aristotel. Soch. v 4-kh tomakh [Text], Aristotel, M., Mysl, 1983, V.4, P.619.
9. Borner, S. Kontseptsiia stratehicheskoho menedzhmenta [Text], S. Borner, R. Veder, Problemy teorii i praktiki upravleniia, 1992, No 5, P.90–92.
10. Vikhanskii, O.S. Stratehicheskoe upravlenie: uchebnik [Text], O.S. Vikhanskii, 2-e izd., pererab. i dop, M., Hardariki, 1999, 296 p.
11. Hlinn, Dzh. Stratehiia biznesa; transl. from English [Text] /Dzh. Hlinn, V. Markova, D. Perkins; 2-e izd, Novosibirsk: IEiOPP SO RAN, Canterbury Business School, 1996, 71 p.
12. Kono, T. Stratehiia i struktura iaponskikh predpriiatii [Text], T. Kono, M., Prohress, 1987, 384 p.
13. Meskon, M.Kh. Osnovy menedzhmenta; transl. from English [Text], M.Kh. Meskon, M. Albert, F. Khedouri, M., Delo, 2000, 704 p.
14 Popov, S.A. Stratehicheskoe upravlenie. 17-modulnaia prohramma dlia menedzherov "Upravlenie razvitiem orhanizatsii". Modul 4 [Text], S.A.Popov, M., INFRA-M, 1999, 344 p.
15. Raian, B. Stratehicheskii uchet dlia rukovoditelia [Text], B. Raian, M., IuNITI, 1998, 616 p.
16. Khassi, D. Stratehiia i planirovanie [Text], D. Khassi, SPb: Piter, 2002, 384 c.
17. Sherer, F. Struktura otraslevykh rynkov; transl. from English [Text], F. Sherer, D. Ross, M., INFRA-M, 1997, 698 p.
18. Shershnova, Z.Ye. Stratehichne upravlinnia: pidruchnyk [Text], Z.Ye. Shershnova, 2-he vyd., pererob. i dop, K., KNEU, 2004, 699 p.
19. Ofitsiinyi sait NAK "Naftohaz Ukrainy" [Electronic resource], Access mode: http://www.naftogaz.com
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 1 (48)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.