กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

ชื่อเรื่อง: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
ผู้แต่ง: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
วันที่เผยแพร่: 18-พฤษ-2011
Date of entry: 8-มิถ-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
คำสำคัญ: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
บทคัดย่อ: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuดู/เปิด
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFดู/เปิด
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น