Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Tytuł: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Inne tytuły: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Authors: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 8-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Słowa kluczowe: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Abstract: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi