Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Título: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Outros títulos: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Autor: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Data: 18-Mai-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Editora: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Palavras-chave: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Resumo: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
Aparece nas colecções:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuVer/Abrir
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFVer/Abrir
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.