Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Pealkiri: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Teised pealkirjad: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Autor: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Ilmumisaasta: 18-mai-2011
Date of entry: 8-juu-2011
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Märksõnad: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Kokkuvõte: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuVaata/Ava
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFVaata/Ava
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.