Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Título : Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Otros títulos : Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Autor : Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 8-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Palabras clave : маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Resumen : Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuVisualizar/Abrir
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.