Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЯкубовська, Наталія-
dc.contributor.authorYakubovska, Nataliia-
dc.date.accessioned2011-06-08T13:07:22Z-
dc.date.available2011-06-08T13:07:22Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationНаталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266-
dc.description.abstractОбгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарствіuk
dc.description.abstractExpediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agricultureuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмarketinguk
dc.subjectінновації-
dc.subjectсільське господарство-
dc.subjectinnovations-
dc.subjectagriculture-
dc.titleВплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeEffect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658uk
Ebben a gyűjteményben:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!