Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Titre: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Autre(s) titre(s): Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Auteur(s): Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 8-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Mots-clés: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Résumé: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuVoir/Ouvrir
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.