Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Titel: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Sonstige Titel: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Autor(en): Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Erscheinungsdatum: 18-Mai-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Stichwörter: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Zusammenfassung: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.