Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Заглавие: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Други Заглавия: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Автори: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Дата на Публикуване: 18-Май-2011
Date of entry: 8-Юни-2011
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Ключови Думи: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Резюме: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuИзглед/Отваряне
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.