Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Titolo: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Titoli alternativi: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Autori: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Bibliographic description (Ukraine): Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Data: 18-mag-2011
Date of entry: 8-giu-2011
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Parole chiave: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Abstract: Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuVisualizza/apri
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFVisualizza/apri
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.