Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266

Назва: Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Інші назви: Effect on motivation marketing concept innovation of agricultural enterprises
Автори: Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
Бібліографічний опис: Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 8-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658
Теми: маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JAkubovska_N_.djvu13,84 kBDjVuПереглянути/відкрити
JAkubovska_N_.pdf81,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
JAkubovska_N___COVER.png169,92 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.