Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-17 зі 17 (час пошуку: 0.01 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Article2012Парадигма стратегічного маркетингуГуржій, Наталія; Gurzhiy, Natalia
Article2013Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article2013Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article2012Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article21-лис-2017Стан сучасного рекламного ринку в УкраїніТимошик, Михайло Морозенкович; Tymoshyk, Mykhailo
Article2009Основні помилки та правила створення ефективної рекламиШтельма, Наталія Олегівна
Article2010Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article25-лис-2015Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-лис-2015Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article18-лис-2014Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article6-бер-2015Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article20-бер-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-тра-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article21-жов-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article23-гру-2016Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в «електронному ресторані»Юрчак, Едуард Володимирович; Yurchak, Eduard
Результати 1-17 зі 17 (час пошуку: 0.01 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі