Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5211

Назва: Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля України
Інші назви: Pre-conditions and directions of marketization of Ukrainian non-profit culture and leisure sphere
Автори: Borysova, Tetiana
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля України / Тетяна Борисова // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 45. — № 2. — С. 154-164. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Borysova T. Pre-conditions and directions of marketization of Ukrainian non-profit culture and leisure sphere / Tetiana Borysova // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 45. — No 2. — P. 154-164.
Дата публікації: 27-тра-2014
Дата внесення: 11-гру-2014
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 339.138
Теми: сфера культури та дозвілля
некомерційний маркетинг
некомерційна організація
маркетизація
culture and leisure sphere
non-profit marketing
non-profit organization
marketization
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано процеси, що відбуваються в культурно-дозвіллєвій сфері розвинених країн світу та України. Виявлені основні передумови маркетизації неприбуткової сфери культури та дозвілля, серед яких фінансовий виклик, виклик лідерства, технологічний і ринкові виклики. На основі опрацювання низки емпіричних даних виявлено специфіку вітчизняного маркетингового середовища некомерційних організацій сфери культури й дозвілля та відмінності маркетингу некомерційних організацій сфери культури й дозвілля України від інших сфер та аналогічної сфери розвинутих країн світу. Обґрунтовано пріоритетні напрями розвитку українських некомерційних суб’єктів сфери на засадах творчої імплементації зарубіжного досвіду маркетизації і з урахуванням вітчизняних умов.
Processes which take place in the culture and leisure sphere of developed countries of the world and Ukraine are analyzed in the article. Basic pre-conditions of marketization of nonprofit sector of culture and leisure sphere are found. Among the factors are a financial challenge, a challenge of leadership, technological and market challenge. On the basis of comparative analyzing of empiric information, analyst reports, and theoretical investigations of experts it has been found out features of domestic marketing environment of nonprofits of culture and leisure sphere. A difference of marketing of Ukrainian nonprofits of culture and leisure sphere from other spheres and analogical sphere of developed countries of the world are considered here. Priority directions of development of the Ukrainian noncommercial subjects of culture and leisure sphere are grounded on principles of creative implementation of foreign experience of marketization under domestic market and cultural conditions. It is considered that financial, administrative, political paradigms of non-profit organizations of culture and leisure sphere of developed countries degraded actually, and new unique paradigm was not identified. It has been suggested to activate the commercialization processes of NPOs’ services through developing of additional services and products, providing the high level of quality of executable projects and level of management of non-profit organizations, developing the market of mass culture and new audiences, making stronger the informative component of marketing activity vertically.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5211
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 2 (45)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.