Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2995
Назва: Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молоді
Інші назви: Research on migratory behaviour of schoolboys and schoolgirls
Автори: Борисова, Тетяна
Borysova, Tetiana
Бібліографічний опис: Т.Борисова. Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молоді / Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2013. — №1(40). — с.82-92 - (економіка та управління національним господарством)
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.138
Теми: демаркетинг
зниження попиту
міграційні настрої
некомерційна організація
міграційна поведінка
demarketing
demand decreasing
migratory moods
non-commercial organization
migratory behaviour
Короткий огляд (реферат): Наведено результати дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молоді Тернопіль, проведеного у грудні 2012 року методом опитування. Виявлено особливості міграційного досвіду респондентів, їх міграційні наміри, ставлення до трудової міграції, а також рівень поінформованості респондентів з питань, що стосуються трудової міграції, та їх потреби у такій інформації. Дослідження виявило два поведінкові варіанти трудового працевлаштування за кордоном, які різняться залежно від наявності в учнів міграційного досвіду. Особливості виявлених міграційних поведінкових схем молоді створили передумови для розроблення демаркетингових рішень для зниження попиту на такий вид антиблага, як нелегальна трудова міграція.
Research results of the migratory behaviour models of young people of Ternopil city conducted in December, 2012 by the survey are offered in the article. The features of migratory experience of respondents, their migratory intentions, attitude of respondents towards labour migration, the level of knowledge of respondents on questions relating labour migration and their needs in such information are presented in the article. Two behaviour variants of labour employment abroad which differ depending on the respondents’ migratory experience are found out during the investigation. The USA and UK were specified by respondents as the most attractive countries for labour migration. The reasons of travelling abroad were indicated by respondents. This makes possible to draw a conclusion that young people still do not find possibility for the professional, social, personal self-realization in our country and even the absence of parents and relatives abroad is not an important barrier for their emigration. The features of the identified migratory behaviour patterns of young people and ways of demarketing decisions development for decreasing demand on such type of disutility as illegal labour migration are presented in the article. The measures to intensify marketing communication policy targeted to people which possess migratory experience; to conduct the preventive informing of young people at school; to raise awareness of risk groups of organizations that provide assistance with legal employment, with obtaining information about social environment in which a person aims to work, conditions of labour and procedure of immigrant legalization are offered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2995
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2013, № 1 (40)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.