Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38697

Назва: Пошуковий маркетинг
Інші назви: Search engine marketing
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Дудар, Володимир Тарасович
Павелко, Валентин Іванович
Ivanechko, Nelia
Dudar, Volodymyr
Pavelko, Valentyn
Приналежність: Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
West Ukrainian National University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Іванечко Н. Р. Пошуковий маркетинг / Неля Ростиславівна Іванечко, Володимир Тарасович Дудар, Валентин Іванович Павелко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 74. — № 1. — С. 158–162. — (Маркетинг).
Bibliographic description: Ivanechko N., Dudar V., Pavelko V. (2022) Poshukovii marketinh [Search engine marketing]. Galician economic journal (Tern.), vol. 74, no 1, pp. 158-162 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 1 (74), 2022
Galician economic journal, 1 (74), 2022
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 1
Том: 74
Дата публікації: 22-лют-2022
Дата подання: 31-січ-2022
Дата внесення: 7-вер-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.01.158
УДК: 339.138
Теми: інтернет-маркетинг
пошуковий маркетинг
пошукова оптимізація
просування сайту
оптимізація сайту
internet marketing
search marketing
search engine optimization
site promotion
site optimization
Кількість сторінок: 5
Діапазон сторінок: 158-162
Початкова сторінка: 158
Кінцева сторінка: 162
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто елементи інтернет-маркетингу. Визначено, що пошуковий маркетинг є пошуковою оптимізацією і сучасним методом просування сайту, шляхом оптимізації ресурсу під соціальні мережі. Здійснено класифікацію пошукових запитів за наступними ознаками: конкурентність запиту, частотність запиту, ступінь цінності запиту, геозалежність запиту, регіональність запиту, сезонність запиту, час доби запиту. Встановлено, що ознака конкурентність запиту поділяється на висококонкурентні, середньоконкурентні, низькоконкурентні; ознака частотність запиту поділяється на високочастотні, середньочастотні, низькочастотні; ознака ступінь цінності запиту поділяється на комерційні та некомерційні; ознака геозалежність запиту на геонезалежні та геозалежні. Знайдено переваги та недоліки SEO й контекстної реклами. Переваги SEO: присутність сайту в пошуковій видачі додає авторитету та викликає довіру у споживачів; має хороший показник клікабельності; може одночасно показувати кілька посилань одного і того ж сайту в ТОП 10; у довготривалій стратегії найдешевший з усіх каналів залучення трафіку на сайт; при зупиненні просування сайту, позиції в пошуку зберігаються до 1 року; ефект просування діє на усі пошукові системи; відсутня загроза «склікати» бюджет конкурентами. Переваги контекстної реклами: швидке отримання трафіку; повний контроль над оголошеннями й можливість оперативного внесення змін; незалежність від оновлень алгоритмів пошукових систем; можливість встановлення фіксованого денного бюджету, після досягнення заданого показника показ оголошень зупиниться. Основні недоліки SEO: довготривалі терміни виведення на першу сторінку; зміна алгоритму з боку пошукової системи може кардинально вплинути на результат; загроза застосуванні санкцій до сайту; передбачити дії пошукової системи наперед неможливо. Основні недоліки контекстної реклами: споживач розуміє, що переходить на сайт компанії з рекламного оголошення; коли закінчаться гроші, то споживачі перестануть переходити на сайт; у кінцевому результаті може коштувати дуже дорого; ціна за клік постійно змінюється. Спільним недоліком цих двох елементів є відсутність гарантій купівлі товару чи послуги в будь-якому випадку.
The article considers the elements of Internet marketing. It is determined that search marketing is a search engine optimization and a modern method of site promotion by optimizing the resource for social networks. The classification of search queries is carried out according to the following features: query competitiveness, query frequency, query value, query geodependence, query regionality, query seasonality, query time of day. It is established that the sign of competitiveness of the request is divided into highly competitive, medium competitive, low competitive; the query frequency attribute is divided into high-frequency, medium-frequency, low-frequency; the degree of value of the request is divided into commercial and non-commercial; sign of geodependence of the request for non-independent and geo-dependent requests. The advantages and disadvantages of SEO and contextual advertising are found. Advantages of SEO are as follows: the presence of the site in search engines adds credibility and confidence in consumers; has good clickthrough rate; can show simultaneously several links of the same site in the TOP 10; in the long-term strategy the cheapest of all channels to attract traffic to the site; when you stop promoting the site, search positions are stored for up to 1 year; the effect of promotion affects all search engines; there is no threat to «convene» the budget by competitors. Advantages of contextual advertising are: fast traffic; full control over the ads and the ability to make changes quickly; independence from updates of search engine algorithms; the ability to set fixed daily budget, after reaching the set metric ads will stop running. The main disadvantages of SEO are: long lead times; change in the algorithm by search engine can dramatically affect the result; threat of sanctions against the site; it is impossible to predict the actions of the search engine in advance. The main disadvantages of contextual advertising are the following: the consumer understands that he goes to the companyʼs website for advertising; when the money runs out, consumers will stop going to the site; in the end it can be very expensive; cost-per-click is constantly changing. The common disadvantage of these two elements is the lack of guarantees for the purchase of goods or services in any case.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38697
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.079
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757
Перелік літератури: 1. Дрокіна Н. І. SEO-оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет-маркетингу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. Випуск 19. Частина 1. С. 127–132.
2. Іванечко Н. Р., Хрупович С. Є. Контекстна реклама: метрики і КРІ. Галицький економічний вісник. Тернопіль: ТНТУ, 2019. Том 61. № 6. С. 79–84. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.079
3. Ілляшенко Н. С. Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 63–74.
4. Карпенко Н. В. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини. Маркетинг в Україні. 2007. № 3. (43). С. 33–39.
5. Ковальчук С. В., Тябіна О. С. Вірусний маркетинг – ліки від кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2009. № 6. T. 3. С. 72–75.
6. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. С. 307.
7. Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. та ін. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль ЗУНУ, 2021. 180 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
8. Процишин Ю. Т., Іванечко Н. Р., Крулевський А. В. Інтернет-маркетинг: email-розсилка в освітній сфері. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Випуск 3 (77). Ч. 2. С. 134–142.
References: 1. Drokina N. I. SEO-optymizatsiia saitu pidpryiemstva yak instrument internet-marketynhu. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. 2018. Vypusk 19. Chastyna 1. P. 127–132.
2. Ivanechko N. R., Khrupovych S. Ye. Kontekstna reklama: metryky i KRI. Halytskyi ekonomichnyi visnyk. Ternopil: TNTU. 2019. Tom 61. No. 6. Р. 79–84. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.079
3. Illiashenko N. S. Savchenko O. S. SEO-optymizatsiia yak suchasnyi instrument internet-marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2012. No. 3. Р. 63–74.
4. Karpenko N. V. Partyzanskyi marketynh u praktytsi maloho ta serednoho biznesu Poltavshchyny. Marketynh v Ukraini. 2007. No. 3. (43). Р. 33–39.
5. Kovalchuk S. V., Tiabina O. S. Virusnyi marketynh – liky vid kryzy. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2009. No. 6. T. 3. Р. 72–75.
6. Lytovchenko I. L. Internet-marketynh: navch. posib. K.: Tsentr uchbovoi literatury, 2011. P. 307.
7. Ivanechko N., Borysova T., Protsyshyn Yu. ta in. Marketynh: navch. posib. / za red. N. R. Ivanechko. Ternopil: ZUNU, 2021. 180 р. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
8. Protsyshyn Yu. T., Ivanechko N. R., Krulevskyi A. V. Internet-marketynh: email-rozsylka v osvitnii sferi. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi. 2020. Vypusk 3 (77). Ch. 2. P. 134–142.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2022, № 1 (74)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.