Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-37 зі 37 (час пошуку: 0.016 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract31-бер-202319-кві-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract7-гру-202328-січ-2024Основні тендеції розвитку ринку ERP-систем в Україні.Каправа, О.; Kaprava, O.
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність інтернет-маркетингу у просуванні продукції промислового підприємстваКрижановський, Богдан; Kryzhanovskyi, Bohdan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмамиБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продажОсельський, Олександр; Oselskyi, Oleksandr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризиЮрик, Наталія Євгенівна; Кирич, Наталія Богданівна; Yuryk, Nataliia; Kyrych, Nataliia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління стратегічним розвитком підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна; Візнюк, Максим; Piniak, Iryna; Vizniuk, Maksym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні стратегічні рішення у збутовій політиці підприємстваВізнюк, Максим; Vizniuk, Maksym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустріїБудна, Юлія; Янч, Ольга; Budna, Yuliia; Yanch, Olha
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Direct marketing в системі маркетингової політики комунікацій підприємстваПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Методичні підходи до оцінювання ефективності комплексу маркетингу підприємстваМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Розробка продуктової концепції споживчого підприємстваТарар, Тетяна; Tarar, Tetiana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкурентоспроможність українських підприємств на міжнародному ринку в період війниКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегійЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз конкурентного середовища підприємстваЗелінський, Сергій; Zelinskyi, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Виклики та можливості реклами в умовах цифрової трансформаціїМашлій, Галина Богданівна; Ткачук, Сергій; Mashliy, Halyna; Tkachuk, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості оцінювання результатів дистрибуційної діяльності в умовах євроінтеграціїШеремета, Ольга; Sheremeta, Olha
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Збутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденціїГолова, Віталій; Holova, Vitaliy
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначенняМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасний маркетинг та основні напрями його розвиткуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Таргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторіїБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування маркетингової системи розподілу підприємстваБеш, Віталій; Besh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринкуПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингуШоломейчук, Сергій; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Проблеми та умови успіху сучасного маркетингуСеменюк, Світлана Богданівна; Баньковський, Дмитро; Semeniuk, Svitlana; Bankovskyi, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування стратегії розвитку підприємстваТарар, Тетяна; Tarar, Tetiana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємстваКурадовець, Юрій; Kyradovets, Yurii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація матеріальних потоків підприємства в умовах невизначеностіКапшій, Юрій; Kapshii, Yurii
Результати 1-37 зі 37 (час пошуку: 0.016 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі