Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 523

Всього відвідувань на місяць

квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025 вересня 2025 жовтня 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 2 20 9 14 10 32 2

Звантажень файлу

Переглядів
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 467
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 27
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 249
Україна 58
China 47
Netherlands 37
Ireland 28
Vietnam 13
Brazil 10
Canada 8
Germany 8
India 7

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 61
Mountain View 41
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 11
Hanoi 10
Louisville 10