Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 481

Всього відвідувань на місяць

лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 5 2 20 9 14 2

Звантажень файлу

Переглядів
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 461
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 24
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 235
Україна 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Canada 8
Germany 8
India 7
Australia 6
France 5

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 61
Mountain View 38
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6