Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 481

Total Visits per Month

lutego 2025 marca 2025 kwietnia 2025 maja 2025 czerwca 2025 lipca 2025 sierpnia 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 5 2 20 9 14 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 461
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 24
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 235
Ukraina 58
Chiny 42
Holandia 37
Irlandia 27
Kanada 8
Niemcy 8
Indie 7
Australia 6
Francja 5

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 38
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6