Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 481

Total Visits per Month

de febrer 2025 de març 2025 d’abril 2025 de maig 2025 de juny 2025 de juliol 2025 d’agost 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 5 2 20 9 14 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 461
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 24
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Estats Units 235
Ucraïna 58
Xina 42
Països Baixos 37
Irlanda 27
Canadà 8
Alemanya 8
Índia 7
Austràlia 6
França 5

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 38
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6