Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 523

Total Visits per Month

d’abril 2025 de maig 2025 de juny 2025 de juliol 2025 d’agost 2025 de setembre 2025 d’octubre 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 2 20 9 14 10 32 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 467
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 27
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Estats Units 249
Ucraïna 58
Xina 47
Països Baixos 37
Irlanda 28
Vietnam 13
Brasil 10
Canadà 8
Alemanya 8
Índia 7

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 41
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 11
Hanoi 10
Louisville 10