Статистика

Общо Посещения

Посещения
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 461

Общо Посещения за Месец

Декември 2024 Януари 2025 Февруари 2025 Март 2025 Април 2025 Май 2025 Юни 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 1 4 8 5 2 20 5

Изтеглени Файлове

Посещения
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 455
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 22
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Посещения по Страна

Посещения
United States 220
Ukraine 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Germany 8
Canada 7
India 7
Australia 6
France 5

Посещения по Град

Посещения
San Ramon 61
Mountain View 36
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6