Статистика

Общо Посещения

Посещения
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 481

Общо Посещения за Месец

Февруари 2025 Март 2025 Април 2025 Май 2025 Юни 2025 Юли 2025 Август 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 8 5 2 20 9 14 2

Изтеглени Файлове

Посещения
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 461
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 24
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Посещения по Страна

Посещения
United States 235
Ukraine 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Canada 8
Germany 8
India 7
Australia 6
France 5

Посещения по Град

Посещения
San Ramon 61
Mountain View 38
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6