Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 461

Total Visits per Month

Δεκεμβρίου 2024 Ιανουαρίου 2025 Φεβρουαρίου 2025 Μαρτίου 2025 Απριλίου 2025 Μαΐου 2025 Ιουνίου 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 1 4 8 5 2 20 5

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 455
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 22
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Ηνωμένες Πολιτείες 220
Ουκρανία 58
Κίνα 42
Ολλανδία 37
Ιρλανδία 27
Γερμανία 8
Καναδάς 7
Ινδία 7
Αυστραλία 6
Γαλλία 5

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 36
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6