Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 523

Total Visits per Month

Απριλίου 2025 Μαΐου 2025 Ιουνίου 2025 Ιουλίου 2025 Αυγούστου 2025 Σεπτεμβρίου 2025 Οκτωβρίου 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 2 20 9 14 10 32 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 467
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 27
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
Ηνωμένες Πολιτείες 249
Ουκρανία 58
Κίνα 47
Ολλανδία 37
Ιρλανδία 28
Βιετνάμ 13
Βραζιλία 10
Καναδάς 8
Γερμανία 8
Ινδία 7

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 41
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 11
Hanoi 10
Louisville 10