Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 461

Total Visits per Month

december 2024 január 2025 február 2025 március 2025 április 2025 május 2025 június 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 1 4 8 5 2 20 5

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 455
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 22
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
United States 220
Ukraine 58
China 42
Netherlands 37
Ireland 27
Germany 8
Canada 7
India 7
Australia 6
France 5

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 36
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 10
Louisville 10
Jackson 6