Statistics

Total Visits

Views
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 523

Total Visits per Month

april 2025 mai 2025 juni 2025 juli 2025 august 2025 september 2025 oktober 2025
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій 2 20 9 14 10 32 2

File Downloads

Views
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.pdf 467
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180.djvu 27
GEB_2020v65n4_Pet_I-Branding_as_a_tool_for_the_173-180__COVER.png 12

Top Country Views

Views
United States 249
Ukraine 58
China 47
Netherlands 37
Ireland 28
Vietnam 13
Brazil 10
Canada 8
Germany 8
India 7

Top City Views

Views
San Ramon 61
Mountain View 41
Beijing 34
Dublin 27
Menlo Park 16
Kiev 14
Odessa 12
Ashburn 11
Hanoi 10
Louisville 10